sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Valintojen mahdottomuus

Musiikki: Travis
Kirja: Jane Austen - Emma
Louise M. Alcott - Naamion takana


Onneksi elämästä voi aina tehdä monimutkaista liialla ajattelulla. Olen useita kuukausia paininut sen kanssa, onko minulla mitään sanottavaa ja jos on, mistä aiheesta. Miksi kirjoittaisin blogia aiheesta, josta miljoona muuta ihmistä kirjoittaa minua paremmin?

Mikä edes on blogini aihe? Ei mitään käsitystä. Ei tätä käsityöblogiksikaan voi kutsua. Sitä paitsi löydän itseni aina vähintään neljän käsityöprojektin keskeltä. En käsitä, miksen voi tehdä yhtä työtä loppuun ja aloittaa sitten seuraavaa. Ehkä olen liian kärsimätön ja huono keskittymään. Tämä vaikeuttaa valtavasti a) tekemistä b) tekemisen raportointia.

Sen verran uutta on kuitenkin auringon alla, että olen kamalan innostunut neulegraffiteista. Perjantai-iltapäivä sujui A:n kanssa ympäri kaupunkia istuskellessa ja punoessa juonia pylväiden ja tankojen menoksi. Saldona oli neljä neulegraffitia: yksi valtava, kaksi peruslaatuista ja yksi ihmeellisen ruma ja piilotettu. Seuraavaksi (ehkä huomenna) pitäisi käydä tarkistamassa, ovatko graffitit vielä paikallaan ja ottaa kuvat niistä talteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti